top of page

Nieuwe privé sponsors en bijna naar Gran Canaria !!

Allereerst leuk en fijn nieuws: ik heb 3 privé sponsors gevonden die mij willen steunen op weg naar een gouden medaille!

Heel gaaf dat er mensen zijn die vertrouwen op mijn weg naar succes en die mij dat gunnen!

Alhoewel het een lange zoektocht was naar sponsoren, ben ik heel blij dat ik deze steun in ieder geval heb.

Elke euro helpt mee!

MAAAAR: Helaas heb ik mijn kosten nog niet gedekt.

Ik ben nog op zoek naar bedrijven of particulieren die mij (financieel) willen steunen op weg naar Tokyo 2020!

In ruil voor verschillende givebacks zoals een zeilclinic, lezingen, naamsbekendheid etc. kunt u ervoor zorgen; dat ik materiaal/sportvoeding/vliegtickets etc. kan kopen, dat ik naar verschillende trainingsstages en wedstrijden kan gaan en dat u een fantastisch karma eraan overhoudt!

Ziet u dit zitten of kent u iemand die mij misschien kan helpen?

Neem contact met mij op via deze site!

Woensdag 3 december vlieg in naar Gran Canaria voor mijn 1ste trainingsstage van de winter om daar te kunnen trainen en mee te doen aan de Olympic Week.

De Olympic Week zijn 4 dagen wedstrijden, wat een mooie trainig is voor mij.

Hierdoor kan ik het wedstrijdritme een beetje vasthouden en bovendien doen er veel goede meiden mee!

Helaas kan ik maar 1 week genieten van het zeilen en de zon, omdat ik de week erna jammer genoeg tentamenweek heb.

Alhoewel ik vorige periode al mijn punten redelijk makkelijk binnen heb gehaald, moet ik nog wel hard aan de bak om mijn aanstaande punten ook te behalen!

Begin januari vlieg ik voor 10 dagen weer naar Gran Canaria, voor mijn volgende trainingsstage!

Lieeeefs Judith


Blogs
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recent Posts
bottom of page