top of page

"From injury comes opportunity"

Een tijdje geleden las ik een column van Sven Kramer over relativeren. Hij schreef over hoe bijzonder het is dat je in de sport nauwelijks relativeert. Je zet alles opzij voor de sport en in jouw wereld gaat het meestal alleen maar om het bijvoorbeeld perfectioneren van je techniek en het zo fit mogelijk worden. Als sporter kan je dan ook enorm balen van een teleurstellend resultaat of een tegenslag, terwijl er echt wel ergere dingen op de wereld gebeuren.

Tijdens de laatste trainingsstage voor het EK viel ik met mijn racefiets waardoor ik nu het EK niet kan varen om te herstellen van mijn ontwrichte schouder. Daarna dacht ik alleen maar hoe waardeloos het wel niet was dat ik het EK niet kan varen, want dat voelde op dat moment zo. Gelukkig kan ik nu de oogklappen af doen, om te beseffen dat dit nu eenmaal de situatie is en er nog genoeg wedstrijden zullen komen. Nu ga ik hard werken aan mijn herstel, zodat ik tijdens de Eurosaf in Palma de Mallorca weer ready to rock ben! Ik zet dus de oogkleppen weer eventjes op om goed te herstellen, maar ik zorg er wel voor dat ze weer af kunnen wanneer mij dat helpt om de situatie te accepteren ;).

Liefs Judith


Blogs
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recent Posts
bottom of page