top of page

Winter training stages!!


Hoi!

De kerst is net voorbij en hopelijk heeft iedereen lekker genoten en leuke dingen gedaan met vrienden en familie. Ik in ieder geval wel! Ik heb nu nog een kleine week vakantie voordat ik naar Gran Canaria vlieg om weer te gaan trainen voor mijn tweede trainingsstage van deze winter. Begin december was mijn eerste stage en ben ik 12 dagen in Gran Canaria geweest om mee te doen aan de ‘Olympic Week’. De rest van de dagen heb ik getraind met Roelof Bouwmeester en mijn teammaatjes. Gran Canaria is voor ons een goede trainingsspot omdat we daar begin maart ons senioren EK hebben. Bovendien zijn er veel oefen wedstrijden georganiseerd, is het er heerlijk weer (ook zeer belangrijk haha) en zijn er op de club goede faciliteiten (zwembad en gym).

Tijdens de Olympic Week was ik tevreden over mijn races en vooral over de stappen die ik heb gezet. Inmiddels ben ik al langere tijd bezig met mentale training en ik merkte dat ik echt veel geleerd heb op dat gebied! Ik kan nu een stuk beter mijn gedachte onder controle houden, positief denken, zelfverzekerd handelen, mijn spanning controleren en dat soort dingen. Dat resulteerde in een 2de plaats van de 37 dames. Daarna hebben we nog 6 goede trainingsdagen gehad waar ik heel wat nieuwe inzichten en leerpunten heb gekregen. Al met al was de 1ste trainingsstage erg goed waarvoor dank aan mijn leuke teampje!!

Nu dus nog even vakantie vieren en in januari vlieg ik dus weer naar Gran Canaria voor mijn 2de trainingsstage om lekker te gaan werken aan mijn doelen en bovenal heel erg te genieten van alle leuke dingen die ik mag doen!

Alvast een goede jaarwisseling en mijn volgende blog zal komen vanaf mijn nieuwe site!

Keep you posted!

Judith


Blogs
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recent Posts
bottom of page